Politica de livrare Real Optic
Modalități de plată:
Toate prețurile afisate pe site includ TVA. Pentru produsele cu preț special, va fi afișat atât prețul de vânzare, cât și prețul special, rezultat în urma reducerii.
- Plata prin ordin de plată sau cu cardul prin sistemul NETOPIA Payments - în urma comenzii dumneavoastră se va emite factura pentru produsele comandate, urmând ca dupa confirmarea plății să se livreze produsele comandate.
- Plata la livrare ramburs la primirea coletului. Valoarea acesteia va fi cea comunicată în momentul plasării comenzii și va fi trecută pe AWB.
Modalități de livrare:
Comenzile se procesează în zilele lucrătoare de luni pana vineri intre orele 9:00 – 17:00. Comenzile primite vor fi procesate, urmând ca reprezentanții site-ului nostru sa vă contacteze pentru a va confirma stocul și detaliile livrării . Livrările se fac printr-o firmă de curierat parteneră în 1-4 zile de la procesarea comenzii. În cazuri excepționale (sărbători legale, Black Friday, etc.) acest interval poate să difere. Nu se fac livrări duminica.
Taxe de transport:
Costul transportului variază în funcție de greutatea și volumul produselor comandate, dar in general costul transportului este de 20 lei oriunde in România. La comenzi de peste 299 de lei, transportul este GRATUIT.
Termen de livrare:
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 1-4 zile , termen de livrare calculat din momentul confirmării comenzii în scris sau telefonic de către reprezentanții site-ului nostru.
În cazul în care un produs devine temporar indisponibil, operatorul va informa clientul în momentul confirmării telefonice a comenzii, urmând să comunice noul termen de livrare, cât și noul preț de facturare daca este cazul. Clientul dispune de opțiunea de a accepta sau de a anula comanda înregistrată. Prețurile promoționale se pot adresa doar unei anumite perioade de timp și în limita stocului disponibil. În cazul plății în avans prin virament bancar, termenul de livrare se estimează de la încasarea plății. După confirmarea încasării plății de la banca contului furnizorului veți fi contactat telefonic și vi se vor oferii detaliile livrării. În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de către agentul de livrare, REAL-OPTIC.RO va păstra bunurile comandate timp de 2 zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda se va anula automat.